ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (Σ.Ε.Φ.ΚΑ.) - www.sefka.gr

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

20-02-17 Μέχρι τις 2 Μαρτίου η υποβολή αίτησης για τις πανελλαδικές

 Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις του 2017 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.

Η προθεσμία ορίζεται από την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου ως και την Πέμπτη 2 Μαρτίου (δόθηκε παράταση μέχρι 10 Μαρτίου) για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση-Δήλωση.

Περισσότερα...

ΠΑΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ (ΣΤΥΑ-ΣΥΔ-ΣΙΡ) ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΑΣ (ΣΜΥΑ)

 Σχετ.: Το με αριθμ. πρωτ. Φ.900/123/300065/Σ.6946/1-12-2016 έγγραφο του Τμήματος Εθνικής & Στρατιωτικής Εκπαίδευσης ΓΕΕΘΑ.

Σχετικά με την λειτουργία Τμημάτων και Σχολών των ΑΣΕΙ – ΑΣΣΥ για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 και την ενημέρωση των μαθητών της Γ΄ τάξης ημερησίων ΓΕΛ σχολικού έτους 2016-2017, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:

Περισσότερα...

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

logo oefeΜετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 02/10-01-2017 του Δ.Σ) το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε οδηγίες για την εκπόνηση των Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών στο Γυμνάσιο (άρθρο 3 του Π.Δ. 126/2016) για το σχολικό έτος 2016-2017 καθώς και στο Γενικό Λύκειο.

Ως τρόπος δουλειάς στη σχολική τάξη, οι δημιουργικές εργασίες μπορούν να αξιοποιούνται από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους και για όλα τα μαθήματα. Τα θέματα, η μορφή (κείμενο πολυτροπικό ή μη, κατασκευή, καλλιτεχνική δημιουργία κ.λπ.) και η διαδικασία υλοποίησης αυτών των εργασιών επιλέγεται ελεύθερα από τον/την εκπαιδευτικό, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του μαθήματος, σε συνδυασμό με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των μαθητών/τριών της συγκεκριμένης τάξης. Διευκρινίζεται ότι οι παρούσες Οδηγίες προτείνουν μια διαδικασία εκπόνησης Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών (Σ.Δ.Ε.) ειδικά για την περίπτωση που ο εκπαιδευτικός επιλέξει να αξιοποιήσει την Σ.Δ.Ε ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης αντί της ωριαίας γραπτής δοκιμασίας του δεύτερου τετραμήνου.  Διαβάστε όλο το άρθρο για το Γυμνάσιο  ΠΑΤΩΝΤΑΣ  ΕΔΩ 

και για το Γενικό λύκειο  ΕΔΩ