ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΑΠΟ ΤΙΣ 10-25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Από τις 10 έως τις 25 Φεβρουαρίου θα μπορούν να υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής τους στις πανελλαδικές εξετάσεις οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου, αλλά και οι απόφοιτοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος.
Η Αίτηση – Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις υποβάλλεται ηλεκτρονικά στα Λύκεια. Το σχετικό έντυπο αναρτάται στο διαδίκτυο (στην επίσημη ιστοσελίδα www.minedu.gov.gr στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ), από όπου μπορεί να τυπωθεί είτε από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο είτε από το Λύκειο και να διανεμηθεί στους ενδιαφερομένους.
Διευκρινίσεις του Υπουργείου Παιδείας για τις εξεταστικές διαδικασίες του Λυκείου κατά το τρέχον σχολικό έτος
Η ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας
Διευκρινίσεις για τις εξεταστικές διαδικασίες του λυκείου κατά το τρέχον σχολικό έτος
Η Κυβέρνηση αναλαμβάνει τις ευθύνες της εν μέσω της σχολικής χρονιάς. Βρίσκει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων με τις λειτουργίες τους σε πλήρη εξέλιξη και με τα πολλά και μεγάλα προβλήματα που κληροδότησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Βασική μέριμνα τούτη τη στιγμή είναι να μη διαταραχθούν οι εκπαιδευτικές λειτουργίες, αλλά και να ρυθμιστούν κάποια επείγοντα ζητήματα που θα τις διευκολύνουν.
ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015
Τη διακοπή τροφοδότησης της Τράπεζας Θεμάτων για το τρέχον σχολικό έτος και τον περιορισμό του αριθμού των θεμάτων ανά μάθημα για την Α΄και Β΄ Λυκείου ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Συγκεκριμένα:
1. Από 21 Ιανουαρίου 2015, ημερομηνία έναρξης του Β΄ Τετραμήνου, να διακοπεί η τροφοδότηση της τράπεζας θεμάτων με νέα θέματα. Μέχρι την ημερομηνία αυτή:
α) Να εξορθολογιστεί ο αριθμός των θεμάτων, με βάση τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθήματος, τη διδακτέα ύλη και τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας. Αυτή τη στιγμή ο αριθμός των θεμάτων σε κάποια μαθήματα κρίνεται υπερβολικά μεγάλος. Παρατηρούνται επαναλήψεις και ασάφειες, ενώ αντλούνται θέματα από μη σημαντικά τμήματα της ύλης, με αποτέλεσμα να υποστηρίζεται μηχανιστική μάθηση (αποστήθιση), να ακυρώνεται μερικώς η φιλοσοφία του Νέου Λυκείου και να οδηγείται μεγάλος μέρος μαθητών στα φροντιστήρια.